söndag 23 oktober 2011

Snabbsummering

Just nu sitter jag i soffan och Carin sitter i sin bilen på väg hem till Falkenberg. Det kommer ta ett tag innan vi har bearbetat helgen i våra sinnen. Vi har träffat gamla vänner och vi har fått en massa nya. När vi lämnade tillbaka nycklarna till föreståndaren för Munkaskogsgården så kunde vi garantera att vi kommer med en ny bokning redan nästa vecka.
Så länge, tills vi samlat oss lite, så säger vi åter igen, stort, stort TACK alla underbara tjejer.

I morgon kommer vi gå runt med ett  lyckligt flin på läpparna, och om någon säger "skinkfluff" eller bryter på tyska så kommer vi bryta ut i gapskratt.

15 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Det är ju vi som ska tacka för en fantastiskt trevlig helg!

Tänk vilken glädje och värme ni spridit till oss alla!

TACK!

Efwa - Medea sa...

Tack själva för att ni ordnade en så härlig helg. Ser fram mot att få vara med nästa år igen. <3

Missen sa...

Tack, själva!!! Jag skrattade och hade en glädje i mig hela helgen, kimmer nästa år, inget kan stoppa mig. Kram

Sjömans-Elin sa...

Tack detsamma! Köttfluff och garn är inte att förakta!

Malin sa...

Jag har verkligen haft det toppen och ni har verkligen fått oss att må bra på alla sätt och vis. Har kommit hem med inspiration i massor och skön känsla i kroppen som kommer att vara länge. Stort tack!

myzpyz sa...

ich kommer schnaaart und hämtar mein düna und då will ich ha ein brot mit schinkenflüff.

det är helt klart vi som ska tacka!
jag längtar redan till nästa års event!

kramar o kärlek

Anna sa...

Tack tack tack, vi ses!

Metta sa...

ETT JÄTTESTORT TACK till er båda för en helt fantastisk helg!
Ser redan fram emot nästa gång vi får träffas:)

Anonym sa...

Tack för en helt fantastisk helg. Det blir långt att vänta i ett helt år till nästa gång. Kramar till er som ordnat det så gott till oss. Lisbeth

Pernilla sa...

Denna helgen kommer jag att leva på länge. Ni är underbara som gör detta. Komer absolut nästa år också. Tack!

Beda sa...

TACK för en underbar helg! Jag återkommer garanterat nästa år också (om jag får) Många kramar

Stick-kine sa...

Så helt fantastiskt eventet blev! Jättekul att träffa så många stickande tjejer, mycket skratt och trevlig samvaro tack vare er!Stort tack för allt arbete ni lagt ner på denna helg och jag vill jättegärna komma tillbaka, lite schinkenfluff vore väl fint.... Kram från Kine

Pysselfarmor sa...

Tack och nick och bock och bug samt flera stora kramar för en välordnad skojsig, trevlig helg.
Jo flinet har även suttit i mitt face idag ;-)

sinneskatten sa...

Jag niger och tackar för en helt otroligt inspirerande helg. Och jag säger som de andra jag kommer nästa år.

Anita/Ullfull sa...

Varför kunde ingen stoppa klockan;)), helgen gick för fort!
Tack så mycket för en fantastisk helg igen, ser framemot nästa år!!
Kramar Anita