tisdag 18 oktober 2011

Vägarbete

Oturligt nog så kommer 195:an att vara avstängd från Bankeryds norra infart upp till Habo. Detta drabbar er som kommer ifrån Jönköpingshållet. Ni får istället köra en omväg över Mullsjö. Det kommer att vara skyltat ifrån 195:an så det blir inte svårt. Kommer man från Göteborgshållet är det en god idé att köra in mot Mullsjö redan vid Bottnaryd, väg 185. I Mullsjö kör ni mot Habo, fortsätt förbi Habo och ut till väg 195, i rondellen med de höga pelarna (södra infarten) tar ni mot Hjo.
Avfarten till Munkaskog ligger på 195:an, mitt i mellan norra och södra avfarten till Habo. Kommer ni från Hjo ligger avfarten till vänster. kommer ni från Jönköpingshållet så ligger avfarten till höger. Vi kommer försöka skylta lite extra. Följ sedan bara skyltarna till Munkaskog, nere vid Café Annorlunda där vägen delar sig tar ni till höger och kör tills ni är framme vid Munkaskogsgården.
Om ni vill ha en tydligare karta så maila oss så kommer det en PDF:fil.

3 kommentarer:

Skräddardotter sa...

Ojojojoj!!!!vad avundsjuk jag blir....nu kommer jag att tillbringa helgen i en skolsal istället. Hälsa till alla. Nästa år ses vi !

Unknown sa...

Detta har jag missat helt! Och jag som bor så nära. Får vem som helst komma? Nu är det ju redan lördag så lite väl sent att komma detta året... ;)

Anonym sa...

Hej igen Carin och Anna.
Tack för en helt underbar stickhelg!! Bland det roligaste jag har varit med om på länge!! Tack för all god mat, fika, bullar och trevligt sällskap som ni bidrog med. Hoppas innerligt att det blir mer sticka nästa år! Som sagt, Glöm inte att listan är komplett redan nu....*S*....Kram till er båda.

Vonna G

http://vonnasniggeling.blogspot.com